پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر اخلاق تربیتی و فردی کاربران
9015
6,000 تومان
.zip
683 کیلوبایت
توضیحات:
•در اين تحقیق به تأثيرات اينترنت بر اخلاق كاربران پرداخته شده است. ديدگاه اتخاذ شده در اين تحقیق، بر قابليت‏هايى استوار است كه به صورت بالقوه در اينترنت وجود دارد و مى‏تواند موجب تسهيل ارتباطات جهانى ميان انسان‏ها، از ميان بر داشتن تبعيض‏ها در دستيابى به اطلاعات و در نهايت ايجاد جامعه اطلاعاتى جهانى شود.
•اينترنت عليرغم چهره فناورى محور خود، مى‏تواند پديد آورنده فضايى باشد كه اخلاق و روابط اجتماعى افراد در آن تقويت شود. معمولاً از چنين اخلاقى با عنوان «اخلاق سازنده» ياد مى‏شود. استفاده از اينترنت، اخلاق خاص خود را به شيوه‏اى خودكار در كاربرانش به وجود مى‏آورد؛ كاربرانى كه هر لحظه، داده يا اطلاعاتى توليد مى‏كنند؛ از اين‏رو اخلاق اينترنتى از اخلاق سازنده جدا نيست.
•تحقیق حاضر با يادآورى امكان همكارى ميان اينترنت و انسان، به منظور ارتقاى روابط انسانى و اصول اخلاقى، نگارش يافته است.
•انسان، موجودی مدنی‌الطبع نامیده شده و همواره با همنوعانش در ارتباط بوده، در واقع این ارتباط ریشه در نیاز او به ارتباطات اجتماعی دارد، همین نیاز سبب شکل‌گیری اجتماعات انسانی، شهرها و جوامع شده و در گذر زمان و ادوار زندگی انسان متحول و متطور گشته است. بشر، در دوره‌های گوناگون برای تسهیل ارتباطات اجتماعی خود دست به اختراعاتی از جمله، تلفن، تلگراف، تلوزیون، ماهواره و اینترنت زده است. شبکه‌های اجتماعی که زاده وب۲ هستند، از همین دست است.uاینترنت یکی از پدیده‌های تقریبا نوظهور در جامعه ایران می‌باشد که مانند هر پدیده جدید آثار و تبعات مثبت و منفی به دنبال دارد.
اینترنت در قالب‌ها و سرویس‌های متفاوت به ارائه خدمات می‌پردازد. یکی از این سرویس‌های ارائه شده شبکه‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی پایگاه‌های مجازی هستند که بر مبنای تشکیلات آنلاین فعالیت می‌کنند و هر کدام کاربرانی با ویژگی یا ویژگی‌های خاص و مشترک را دارا می‌باشند.uبه زعم اکثر کارشناسان، هدف و کاربرد اصلی شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک رسانه اجتماعی ایجاد تعامل و ارتباط بین افراد یک اجتماع در دنیای مجازی می‌باشدکه یکی از مؤثرترین پدیده‌ها بر اخلاق به جهت ارتباط مستقیم با تعاملات اجتماعی محسوب می‌شود.

1403/8/11 - مارکت فایل